9° Edizion Concors Internazionâl Di Poesia “Gjso Fior”

REGOLAMENT

Il concors, a tema libar, al èpar autôrs che a scrivin par furlan. I premis a laran al prin, al secont e altierç classificât, daûr dai impuarts sporcs puartâts chi sot:

1n Classificât:350 euros*

2t Classificât:250 euros

3ç Classificât:150 euros

*Cun di plui il 1n classificâtal vorà dirit a la publicazion da poesia premiada e encja di atas sôs poesiasche a saran selezionadas par cura da Juria dal Premi insiema cul Editôrincaricât. Il libri che al metarà adum las poesias sieltas al vorà un formât di17x12 e al podarà rivâ fin a un massim di 64 pagjinas.

Se dal câs, a vegnaran fatasencja segnalazions di merit.

In linia cui principis che a ànispirât la leç regjonâl n. 29 dal 18 di Dicembre 2007 sul ûs da lenga furlanatal program didatic das scuelas, una sezion dal concors a è pai fruts dasscuelas primarias dal Friûl Vignesia Julia. I premis a laran al prin, al seconte al tierç lavôr classificât, daûr dal spielut metût chi sot:

1nClassificât: bon valôr di 200 euros

2t Classificât: bon valôr di 150 euros

3çClassificât: bon valôr di 100 euros

Il bonvalôr al vegnarà dât fûr a pro di un gjenitôr dal/dai frut/frutsvincidôr/vincidôrs.

Al concors a si pos partecipâcuntun massim di trei poesias che a no vetin pui di cent e vincj rias dutas etrei insiema. Las poesias a àn di essi no publicadas, segnadas cuntun det ocuntun non pustiç metût suntuna busta piçula sierada cun denti non, cognon edirezion di cjasa dal autôr. Chesta busta – insiema cui lavôrs in vot copiasbatudas a machina o scritas dropant il PC – a à di lâ denti intun pac là chepar di fûr si à di tornâ a meti il det o il non pustiç. Tal câs dai fruts dascuela, dongja di non e cognon, a vorà di essi specificada encja la classa chea frecuentin.

Ai fruts da sezion scuela primaria che a cjaparan part alconcors cu las lôr poesias a è riservada encja la iniziativa par in bandaclamada “Pitura la poesia”. A si pos cjapâ part a chesta iniziativa cuntunmassim di trei lavôrs che a si ispirin a las poesias dal poeta Gjso Fior.Chescj lavôrs a àn di essi fats su cjarta o su cartoncin dropant una tecnicacualsiasi (matita, pastel, acuarel, tempera, collage e v. i.) e a àn di essifats rivâ o spedîts inta stessa maniera das poesias, daûr di cemût che al vendet achì sot.

La Juria dal concors a premiarà la opera che plui a si lumerita metintla como sogjet dal invît/brochure e dal manifest da edizion dalpremi che a ven dopo di chê in cors.

La busta a vorà di essi mandada via a la Segreteriadal Concors di Poesia “Premi Gjso Fior”, Comun di Vergegnas, via Udin2, 33020 Vergegnas (Ud), denti dal 29 diFevrâr dal 2012.

La Juria a podarà encja decidi di no dâ il 1npremi se, daûr dal so judizi, i lavôrs presentâts a no vessin di jessi suficientssul plan cualitatîf/artistic. A no si podarà discuti il judizi da Juria.

Tignint ben presint che laspoesias a no àn di essi stadas publicadas prin, che a no àn di jessi mai stadapremiadas o segnaladas in nissun altri concors, l’autôr al autoriza il Comun diVergegnas a publicâ (encja on-line), se dal câs, a gratis las poesias.

La partecipazion al concors acompuarta la plena acetazion e il rispiet di dutas las disposizions di chestregolament.

L’esit dal concors a si lu savaràta cerimonia uficiâl da premiazion che a vegnarà fata sabida 12 di Mai dal2012, tal Municipi di Vergegnas. Ducj i partecipants a son bielzà di cumòinvidâts a la premiazion.

Informativa daûr dal art. 13 dal D. Lgs. 30-06-2003 n.196 “Codiç in materia di protezion das informazions personâls”.

Dutas las informazion che avegnin dadas par cjapâ part al concors di poesia premi “Gjso Fior”, domandadassu la fonda das disposizions legjislativas in vigôr, a scuegnin essi dadas se asi vûl cjapâ part a chest concors e a vignaran dropadas, encja in manierainformatica, domo par chesta finalitât.

Al è obligatori dâ chestasinformazions; se i partecipants a no dan nissuna o domo una part das informazions domandadas, alora a nopodaran cjapâ part al concors. Il titolâr dal tratament di chestas informazionsal è il Comun di Vergeegnas, destinatari di chesta letera, responsabil a è ladot. Vanessa Giorgis dal Ufici Comun pai Servizis Gjenerâi da la AssociazionIntercomunâl Concja Tumiecina.

Las informazions a vignarandropadas dai impiegâts assegnâts al servizi incaricâts dal responsabil e apodaran essi dâts fûr tal câs che las poesias a vegnin publicadas.

In fuarça dal articul 7 dalD.Lgs. n. 196/2003, cui che al fâs chesta dichiarazion al pos fâ valei i sieidirits como chei dal agiornament, da modifica, da cancelazion das informazions,e v .i.)

Chest regolament achì a si pos jodilu tas direzionsinternet

www.comune.verzegnis.ud.itwww.filologicafriulana.it www.friulinelmondo.com

Condividi
Accetto.
Questo sito fa uso di cookies per migliorare l'esperienza di navigazione e per fornire funzionalità aggiuntive. Si tratta di dati del tutto anonimi, utili a scopo tecnico o statistico, e nessuno di questi dati verrà utilizzato per identificarti o per contattarti. Cliccando il bottone Accetto, confermi il tuo consenso a questo sito di salvare alcuni piccoli blocchi di dati sul tuo computer. L'informativa è disponibile in questa pagina.